Wpisujcie swoje propozycje...
1. Redukcja - 8/10 2. Piąty wymiar - 7/10 3. Lęk - 7/10 4. Objazd - 5/10 5. Uwolnić Mikołaja! - 5/10 6. Konsekracja - 4/10 7. The Banishing - 4/10